Chillen met je billen op de Antillen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Klunder - WaarBenJij.nu Chillen met je billen op de Antillen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Klunder - WaarBenJij.nu

Chillen met je billen op de Antillen

Door: Judith Klunder

Blijf op de hoogte en volg Judith Klunder

20 April 2014 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Dit is alweer mijn allerlaatste reisverslag van mijn periode op Curaçao. De tijd is ontzettend snel gegaan en ik ga helaas donderdag alweer naar Nederland…

Vorige week dinsdag ben ik naar het vliegveld gegaan om na heel veel dagen eindelijk Emiel weer te zien. Ik herkende hem gelukkig direct op het vliegveld, maar het was wel een beetje raar om elkaar na zo’n lange tijd weer te zien. Daarna zijn we naar het appartement gegaan en ik had enorm veel zin om hem het eiland te laten zien. De volgende dag kon Emiel gelukkig uitslapen, want ik moest gewoon naar stage. De rest van de week ben ik ook naar stage geweest, maar vrijdags had ik alweer mijn allerlaatste stagedag. Ik heb allerlei leuke spelletjes in de gymzaal gedaan met de klas. Zo konden de kinderen snoep happen en zij moesten met een lepel zo snel mogelijk een ei van de ene naar de andere kant brengen. De leerlingen vonden dit erg leuk om te doen!
Daarna kreeg ik van de klas een boekje waar ieder kind wat liefs over mij had geschreven en ik kreeg van sommige kinderen ook nog tekeningen en cadeautjes. Het was een hele gezellige dag! Daarna heb ik de klas getrakteerd en ik heb van alle leerlingen een hele dikke knuffel gekregen. Toch was dit niet de allerlaatste keer dat ik de leerlingen zag, want afgelopen woensdag zou ik ook nog samen met Emiel langskomen bij het paasontbijt.

Tijdens het paasontbijt was er eerst een paasviering op het schoolplein en daarna mochten alle klassen aan het paasontbijt beginnen. Ondertussen heb ik gekletst met de leerlingen en daarna hebben Emiel en ik nog spelletjes gespeeld met de kinderen. De meiden van groep 8 hadden Emiel al zien lopen op het schoolplein en dachten dat hij een nieuwe meester was. Toen zij hoorden dat dit niet het geval was, waren zij erg teleurgesteld.. haha! Daarna was het echt tijd om afscheid te nemen van mijn schatjes uit groep 4. Ik heb alle kinderen een knuffel gegeven en toen was het voor mij echt vakantie.

De dagen daarna heb ik supermooi gesnorkeld en ik ben natuurlijk weer naar hele mooie strandjes geweest. Ook heb ik lekker geluncht, ben heerlijk uit eten geweest en weer naar superleuke feestjes geweest. Het komt erop neer dat ik leef als een echte Antilliaan lekker lui en dingen doen waar je zin in hebt! ;)

Vandaag naar de Noordkust geweest van Curaçao en dit was ook erg mooi om te zien. We moesten over allerlei rotsen lopen om hier te komen, het was een heel avontuur! Daarna zagen we het water heel hard tegen de rotsen slaan en dit was erg mooi om te zien.

Ik ga extra genieten van deze laatste dagen op Curaçao en zal dan helaas weer teruggaan naar Nederland. Van de andere kant vind ik het ook weer erg leuk om vrijdag iedereen weer te zien!

Tot heel snel,

Liefs,
Judith

  • 21 April 2014 - 15:48

    Marloes:

    Tot vrijdag! :)

  • 27 April 2014 - 14:47

    D.driessen:

    Hallo Judith ik heb net jou laatste verslag gelezen en weer schiterend gedaan, ik ben er wel een beetje laat mee maar het is nog net zo goed bedoeld groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith Klunder

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1499
Totaal aantal bezoekers 5332

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 April 2014

Stage Curacao

Landen bezocht: