Mama en Danique op bezoek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Klunder - WaarBenJij.nu Mama en Danique op bezoek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Klunder - WaarBenJij.nu

Mama en Danique op bezoek!

Door: Judith Klunder

Blijf op de hoogte en volg Judith Klunder

23 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Hierbij weer een kort verslagje van mijn geweldige tijd op Curacao!

Vorige week zaterdag heb ik de fotoshoot gehad en dit was erg leuk! Eerst werd mijn haar en make-up gedaan en toen zij hiermee klaar waren zijn wij naar een ranch gereden. Op deze ranch worden dieren opgevangen die verwaarloosd worden of er niet goed uitzien. Er waren ontzettend veel dieren te vinden zoals paarden, ezels, ganzen, konijnen, schildpadden en eenden. Vervolgens ging de fotograaf bekijken waar de shoots gingen plaatsvinden en ondertussen hebben Shauni en ik een rondje gelopen over de Ranch. Daarna heb ik de hele dag door verschillende kledingsetjes aangedaan en dit werd gefotografeerd op verschillende locaties. Kortom, het was een hele leuke en geslaagde dag en ik ben ontzettend benieuwd naar de foto’s!

Na de fotoshoot ben ik naar het vliegveld gereden om mama en Danique op te halen. Na ongeveer een half uurtje wachten zag ik een meisje met een trainingsbroek aan komen lopen, dus dat kon maar 1 iemand zijn! ;) Daarna zijn we naar huis gereden en hebben een lekker gebakje gegeten.

De volgende dag wilden wij de Christoffelberg beklimmen, maar dit ging niet helemaal goed. We hebben een rondje om de Christoffelberg gelopen, in plaats van de Christoffelberg te beklimmen, maar dit was ook erg leuk. Daarna zijn we naar Boca park geweest. Dit zijn allemaal inhammen van de zee, waar het water heel hard tegen de rotsen slaat, dit was erg mooi om te zien. Daarna zijn we nog naar een mooi strandje geweest en toen was de dag helaas alweer voorbij.

De rest van de week ben ik gewoon naar stage geweest en ’s middags hebben we allerlei leuke dingen gedaan met mama en Danique. Afgelopen donderdag hebben we ook nog met dolfijnen gezwommen. Dit was heel erg bijzonder om te doen en ik heb er echt van genoten!

Donderdagavond heb ik samen met mama meegedaan met bootcamp, en dit ging er behoorlijk fanatiek aan toe. Dit konden wij de volgende ook wel merken in onze benen en mijn buikspieren. Toch ga ik volgende week wel weer meedoen. Zo blijf ik toch nog een beetje in beweging op Curaçao!

Vrijdagavond kwam Do optreden bij een discotheek en daar zijn we ook nog heen geweest. Het was heel erg mooi en ik heb weer een erg leuke avond gehad!

Gisteren helaas mama en Danique alweer teruggebracht naar het vliegveld, maar ik ben stiekem blij dat ik nog niet terug hoef naar Nederland. Daarna weer naar een feestje geweest op het strand en alweer een leuke avond gehad.
Voor de rest heb ik een rustig weekend. Dit is ook nodig, want volgende week moet er weer hard gewerkt worden! ;)

Tot snel!

Liefs,
Judith

  • 23 Maart 2014 - 21:20

    D.driessen:

    Hallo Judith heel leuk weer om jou verslag te lezen ,je hebt het wel heel leuk gevonden dat mama en Danique er geweest zijn maar mama vond het ook heel fijn dat ze er wat van gezien heeft nou kan ze er ook wat meer van begrijpen waar jullie over praten,ik ben vanavond even bij haar geweest en er gezellig over gepraat.hier laat ik het maar weer bij en de groetjes van opa en Oma doei tot de volgende keer.

  • 24 Maart 2014 - 19:47

    Anita:

    Hoi judith,

    Wat fijn voor jou dat je familie is geweest en dat jullie samen zo genoten hebben.
    Hier gaat het goed. Het gras voor het eerst weer gemaait en de kippen en ganzen zijn
    weer aan het eieren leggen, dus het voorjaarsgevoel is goed.
    Emiel werkt hard en het is weer gezellig om hem thuis te hebben.
    Ik zit al veel in de boeken voor nieuw Zeeland. Heb er ook zo'n zin in.
    Blijf genieten, pas goed op jezelf en een dikke knuffel krijg je als ik je weer zie.
    XXX


    Groetjes van Anita uut Loenen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith Klunder

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 5338

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 April 2014

Stage Curacao

Landen bezocht: