Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Klunder - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Klunder - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen!

Door: Judith Klunder

Blijf op de hoogte en volg Judith Klunder

04 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Het komt nu toch wel heel erg dichtbij. Ik vlieg namelijk aanstaande zaterdag om 13:00 uur samen met Shauni naar Curacao!

Ik ben deze week nog druk met van alles en nog wat, de laatste dingetjes aan het regelen en ik heb donderdag ook nog twee tentamens.

Mijn koffer heb ik ook ingepakt en er past dan ook echt niks meer bij in. Hij zit bom, maar dan ook bomvol! Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter teveel bij je hebben dan te weinig!

Zaterdag zal ik om 19:10 lokale tijd aankomen in Curacao, er is namelijk een tijdsverschil van 5 uur met Nederland. Onze auto zal klaar staan op het vliegveld en wij rijden dan direct door naar ons appartement. We hebben een appartement gehuurd in een studentencomplex in Willemstad. Ook is hierbij een zwembad aanwezig en we hebben zelfs een schoonmaakster! Lekker luxe! ;)

Vervolgens zullen wij eerst een weekje vakantie hebben om een beetje in het Curacao'se ritme te komen. Daarna zullen wij op maandag beginnen op onze stageschool in Willemstad. Ik ga stage lopen in groep 4 en ben erg benieuwd hoe dit is.

Het volgende reisverslag zal ik plaatsen op Curacao!

Liefs, en een dikke kus van mij!

  • 04 Februari 2014 - 14:50

    Claudia Stam:

    Heel veel plezier!!!!

  • 04 Februari 2014 - 14:51

    Claudia:

    Heel veel plezier , have fun!!!!

  • 04 Februari 2014 - 15:15

    Ellen:

    Heel veel plezier! Ga genieten, tijd vliegt voorbij! Liefs Ellen

  • 04 Februari 2014 - 16:12

    Grace Brok:

    Ik wens je alvast heel veel plezier toe en vooral genieten van deze mooie nieuwe omgeving. Groetjes Xx

  • 04 Februari 2014 - 17:18

    Lorraine:

    Ahh wat leuk! Ik had er nog helemaal niks over gehoord! Heel veel plezier! Ik ga je volgen hoor! :) geniet ervan! xx Lorraine (Malawi-buddy ;))

  • 04 Februari 2014 - 19:19

    Malou Daggenvoorde:

    Hoi Judith.
    Wat lees ik nu voor iets gaafs! Wat super dat je naar Curacao gaat. Heerlijk zeg. Ik ben heel benieuwd hoe je het daar vindt. Het is een heerlijk eiland. Ben er een aantal jaren terug op vakantie geweest. Ook ben ik erg benieuwd hoe je het onderwijs daar ervaart. Ik heb de afgelopen tijd nog regelmatig aan je gedacht naar aanleiding van je laatste verhalen over je stageperiode. Ik hoop dat je toch een redelijke stage hebt gehad. We moeten nog steeds bijkletsen he. Komt er maar niet van. Ik begrijp dat ik dus nu naar Curacao moet komen haha. He, wat naar ;)
    Ik wens je heel veel plezier op Curacao. Geniet ervan. Maak er een mooie stageperiode van! De kinderen in Curacao poffen maar met zo'n juf als jij!
    Hopi bon dushi ;)
    Liefs Malou

  • 04 Februari 2014 - 19:20

    Malou Daggenvoorde:

    Poffen moet uiteraard boffen zijn. Mailen op je telefoon is niet altijd handig ;)

  • 04 Februari 2014 - 19:26

    Rowie:

    aaaaaah spannenddddddd!!!
    Let op dat je koffer niet te zwaar is..
    Vinden ze niet leuk op t vliegveld :P hahaha!
    Heeeeeel veel plezier!!!
    xxxxxxxxxxxx

  • 04 Februari 2014 - 21:38

    Jacqueline!!!!:

    Lieve Judith!!! Ga lekker genieten daar! Als je terug komt ben je een hele ervaring rijker. EN we gaan je natuurlijk volgen!!!. Liefs van ons!

  • 04 Februari 2014 - 22:46

    Niels En Sabine:

    Jeeeeuij een reisverslag! Hou ons maar goed op de hoogte want we zijn erg benieuwd!!!
    Dikke kus van ons!

  • 05 Februari 2014 - 09:55

    Charissa:

    Lieve Judith,

    Nu gaat het wel heel erg hard ik weet nog wel dat je vertelde dat je weg zou gaan. Maar over paar dagen zit je daar al lekker in de 30c eerst even chille. Op het tempo van de mensen daar hihihi. En daarna aan de slag in groepje 4. Ben heel benieuwd ik blijf je blog volgen! Wie weet zie ik je nog even op Schiphol en anders als je thuis bent wil alle verhalen horen haha

    Veel plezier!!!
    Veel liefs van mij Xxx

    Charissa

  • 05 Februari 2014 - 11:32

    Ires:

    Hee lieve medestudent!

    Heel veel plezier! Geniet er lekker van!
    Ik ga je reisverslagen zeker lezen.

    Heel veel liefs!

  • 06 Februari 2014 - 09:33

    Kelly Vloedgraven:

    Heeeel veeel plezier! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith Klunder

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 677
Totaal aantal bezoekers 5333

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 April 2014

Stage Curacao

Landen bezocht: